12.03.20

Veelgestelde vragen

Het Maritiem Museum Rotterdam is tot 28 april gesloten voor publiek, in navolging van het advies van het RIVM, de GGD en de overheid om verder verspreiding van het Coronavirus te beperken. Houd onze website in de gaten voor de laatste informatie.

1. Wanneer gaat het Maritiem Museum weer open?
Volgens het landelijke beleid houden wij onze deuren voor publiek gesloten tot 28 april.

2. Gaan activiteiten zoals rondleidingen, schoolprogramma's, groepsbezoeken, kinderfeestjes en zakelijke ontvangsten wel door?
Alle activiteiten, ontvangsten en evenementen zijn tot 28 april geannuleerd.

3. Krijg ik restitutie voor een boeking van een rondleiding, groepsbezoek of kinderfeestje in deze periode?
Rondleidingen, groepsbezoeken en kinderfeestjes kunnen kosteloos worden omgeboekt naar een latere datum. Je kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling sales via sales@maritiemmuseum.nl.

4. We hebben een schoolbezoek geboekt en willen dit annuleren. Krijgen we geld terug?
Alle scholenboekingen zijn tot een heropening geannuleerd. Deze programma's kunnen kosteloos worden omgeboekt naar een latere datum. Je kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling sales via sales@maritiemmuseum.nl.

5. We hebben een zakelijke ontvangst geboekt in deze periode. Wat nu?
Zakelijke ontvangsten zijn geannuleerd en kunnen kosteloos worden omgeboekt naar een latere datum. Onze afdeling sales neemt contact met je op om de mogelijkheden te bespreken, of neem contact op via sales@maritiemmuseum.nl.

6. Ik heb een e-ticket gekocht via de website van het museum. Krijg ik mijn geld terug?
Je e-ticket heeft een geldigheid van een half jaar. We zien je graag later dit jaar terug in het museum. 

7. Ik heb een entreeticket gekocht via een travel agent of reseller. Krijg ik bij annulering geld terug?
Mocht je via een reseller hebben geboekt, kun je het beste contact opnemen de desbetreffende reseller.

8. Is het museumcafé Het Lage Licht open?
Nee, ook het museumcafé is gesloten deze periode.

We doen er alles aan, om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.